Zpracování strategie podnikání za pomoci ucelené metody analýzy současného stavu a návrhu budoucího vývoje. Zpracovaná strategie zahrnuje všechny důležité oblasti podnikání - definice produktů a služeb, marketing, finance,výroba atd. Jako zdroj pro vypracování podnikové strategie slouží nejen široce využívaná SWOT analýza, ale i analýzy vnějšího všeobecného okolí podnikání a oborového okolí. Z úrovně podnikové strategie lze odvodit strategie jednotlivých obchodních jednotek (SBU) a funkční strategie (výrobní, finanční,lidské zdroje atd.).
Nestavte svůj podnik na písku improvizace, ale na pevných oporách strategického rozhodování
Jako tento hrozen je plodem dlouhodobého snažení vinaře, tak i Váš podnik vydá dobrý užitek při dlouhodobé péči
Úpravy oficiálních finančních výkazů pro účely ocenění podniku
Manažerské účetnictví podporované nástroji Business Inteligence III
Manažerské účetnictví podporované nástroji Business Inteligence II
Manažerské účetnictví podporované nástroji Business Inteligence I
Jak si udržet přehled o stavu zásob a úspěšnosti jejich redukce
V jakém stavu je Váš vnitřní kontrolní systém? My ho „proklepneme“!